Jul 26, 2013

Panjangkan bulu mata dengan Elizabeth Arden PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum


"To be beautiful is the birthright of every woman"
Elizabeth Arden

Tahukah anda, proses penuaan bukan sahaja menyebabkan kedutan pada kulit, tapi juga boleh menyebabkan kerosakan pada bulu mata
Tua-tua nanti takde bulu mata, tak boleh la ioll nak pakai mascara, tak dapat la jadi vogue nanny
Ececeh!
Jadi, dari sekarang kena lah start jaga bulu mata dengan Elizabeth Arden PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum
PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum
(0.13 fl. oz./4ml)
RM380


Elizabeth Arden PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum ini terbukti secara klinikal dapat memanjangkan, melebatkan dan juga membantu bulu mata tumbuh dengan lebih sihat dalam masa 2 minggu!

Gambar dari atas :
1) Sebelum
2) Selepas 2 minggu
3) Selepas 4 minggu

Bukan sahaja dapat memanjangkan, melebatkan dan menghasilkan bulu mata yang lebih sihat, PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum ini juga bertindak sebagai penghalang bulu mata daripada kerosakan disebabkan pencemaran alam sekitar

PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum benefits :
  1. Helps prevent breakage and helps protect lashes from environment, chemical and physical damage
  2. Prostaglandin free. Wont darken eyelids or change iris pigmentation
  3. Ophthalmologist safety tested; clinically dermatologist tested
  4. Fragrance, colorant and paraben free
  5. Proven to work on upper lashes, lower lashes and improve the look of sparse or thinning brows
  6. Exclusive triple peptide complex support lash's natural renewal cycle so they look lush, healthy and revitalized
  7. Vitamins A, C and E, botanicals and lash conditioners fortify, help protect and revitalize eyelashes

How to use :
To use on upper and lower lashes: Be sure eyes are clean and free of makeup. Apply every night with applicator brush to skin along lash line, from inner to outer corner. Store at room temperature.

To use on eyebrows: Be sure brows are clean and free of makeup. Apply every night using the applicator, with short strokes on the desired areas of brows. 

Senang cerita, cara nak pakai PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum dekat eyelash atas tu macam cara nak pakai gel eyeliner
Anis akan pakai PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum ni sebelum tidur setiap malam, lepas dah pakai segala skin care routine yang lain
Pastikan kawasan yang nak disapu serum tu bersih dan tak ada lebihan makeup

Kalau tak faham macam mana nak guna, boleh refer video di bawah


Sebelum

Sebelum : Panjang bulu mata anis lebih kurang dekat level 02

Selepas 2 minggu

Selepas 2 minggu : bulu mata dah sampai level 04!
Tak sangka produk ini memang berkesan
Tak lama lagi, kemain lentik lah bulu mata iolls
Say no to fake eyelash!
hehehe

PREVAGE® Clinical Lash + Brow Enhancing Serum boleh didapati di kaunter jualan Elizabeth Arden
Faceook Elizabeth Arden : Elizabeth Arden
Website : http://www.elizabetharden.com/

*This is a sponsored post
XOxo

8 comments:

  1. wah.. bulu mata pun boleh dipanjangkan ye rupanya??lepas ni ramailah rozita che wan punya pesaing.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah! Anis pun baru tahu ada bulu mata boleh panjang guna produk ni.. Memang ramai la pesaing che ta lepas ni.. Haha

      Delete
  2. wah bestnya, nak beli jugak.. tapi kan, websie tu mcm oversea punya. terima paypal tak agak agak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tcca, beli dekat kaunter elizabeth arden je... Haritu ada jumpa dekat sunway pyramid, dekat parkson..

      Delete
  3. wow biar betul boleh tambah panjang..bestnya..boleh try ni..;)

    ReplyDelete
  4. Serius ke boleh pnjang nie . Tringin jugak la . Sbb bulu mata kita tak cukup pnjang lagi la . Hehe

    ReplyDelete
  5. Wahh. Seronoknye dapat panjangkan bulu mata. Hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...