Jun 5, 2012

wedding kak munie and wafi

Assalamualaikum
hi semua
hujung minggu yang lepas anis balik ke kelantan sebab ada kenduri kahwin sepupu ayah anis
umur dia tak lah jauh beza dengan anis
waktu kecik-kecik anis selalu pergi rumah sepupu ayah anis ni
paling anis ingat, anis pegi rumah dia sebab nak maen anak patung kertas

tak sangka, dah kahwin dah pun dia
jelous2 0_0
tema persandingan diorang : merah hitam
curlass gitu
nampak sangat menyerlah dan gorgeous!

the pelamin

the pengantin

the hantaran

the bedroom

keseokan hari nya pula kenduri belah lelaki
tema : brown

me and my adik (zareef)
nampak tak beg besar gedabak sebab isi camera
sangat panas membahang time ni
muka sangat huduh dan rasa makin tembam dah pipi tu
*psst : berat badan dah bertambah 2kg lah katekan
hahaha

the pengantin

the menu
dah lame tak makan lauk hidang dekat kenduri
yelah, sekarang ni kan ramai orang hire caterer dan lauk pauk semua dihidang secara buffet

my family and the pengantin
abah anis tengah borak-borak time ni, maka terlepas la nak ambik gambar sama-sama

dear kak munie, jadi isteri solehah yek
XOxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...