Sep 4, 2011

apelah naseb, header aku kena kebas!


Assalamualaikum
hi semua
perasan tak, ade perubahan lah kat blog anis ni
perasan tak? korang memang perasan kan...
hahaha
eh, tak perasan jugak? meh anis nak bagi tau, header yang cute mute anis yang dulu dah kena kebas!
sape yang berani kebas tu
isyh3, tak de heart-stomach langsung!
so sekarang ni, anis dah buat header baru
besor2 gambar aku dok tayang gigi tomey aku tuh aku letak
ade sape mau kebas jugak kah???
tok leh, tok leh, anis tak mau kasi
hehehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
beng beng boom!
sape lah yang kebulur sangat nak cilok header anis yang lame ni kan


i'm gonna miss this header so much...
sobs sobs sobs

and presenting my new header
tadaa!!!
tadi tengah rajin nak buat header baru, maka ini lah hasilnye
tak cantik mane pown tapi okey lah tu kan
simple tapi penuh semangat aku buat
tanda nak mula tahun baru pengajian aku kat UKM tuh
nak cuti lagi!!!
sobs sobs sobs
bye BYE bye
XOxo
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

5 comments:

  1. haha..yang nie kompom takde yg curik sebab ada gambo tuan punyer header.ngeh2

    ReplyDelete
  2. yeke?

    kene cilok ke? mmg takde hati dan perut.
    hai anis. kenal tak sape ni? hihi

    ReplyDelete
  3. alahhh anis. header baru lagi hot ! ;)

    ReplyDelete
  4. header baru cantek..ade gmba owner :)

    ReplyDelete
  5. bell : conpem x de yg curik, kalo curik jugak tak tau lah kan

    aimifiqa, afiqah aimi ek?

    ila : header baru hot sebab ade gambar owner ke? hehehe

    nurain : thanks ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...